Mitsubishi zaprzecza plany Toyota / Subaru rywala sportowego coupe

Wybacz nam bycie zadumany, ale był czas, kiedy Mitsubishi coupe i sportowe samochody były wręcz niesamowite. 1990 przyniósł nam napęd na wszystkie koła, z turbodoładowaniem Eclipse GSX oraz twin-turbocharged 3000GT VR-4 (widać tutaj). Czasy, były Warszawa dobre.

Przewijanie do przodu do dziś, i Lancer Evolution istnieje jako jedyny Mitsubishi, oferuje prawdziwą wydajność. Mitsubishi Eclipse wybili w ubiegłym roku, w tym czasie stracił dużo blasku jego poprzednicy.

Dzięki przystępnej samochodu sportowego japońskiej podżeganie zachodzą obecnie dzięki Scion FR-S i Subaru BRZ, można pomyśleć, że to idealny moment dla marki jak Mitsubishi, aby przejść z powrotem do gry coupe wydajności. Tylny napęd Mitsubishi samochód sportowy do podjęcia na Toyobaru bliźniąt może być tylko to, co marka musi zdobyć MindShare wśród konsumentów.

Nie tak, mówi Osamu Masuko. Prezes Katowice i dyrektor wykonawczy firmy Mitsubishi powiedział dziennikarzom podczas Salonu Samochodowego w Sydney, "Nasi inżynierowie są bardzo widoczne dla zbadania nowych technologii, ale na tej technologii nie są one tak dobre przynieść dochody, aby te pieniądze." Czytaj: inżynierowie chcą to zrobić, ale firma nie odkrywa, że jest finansowo odpowiedzialny.

Masuko mówi, że jedynym sposobem, aby uzasadnić koszt takiego modelu byłoby wdrożenie platformy wymiany danych, "Musimy określić, czy to jest naprawdę realne ekonomicznie, myślimy tylko dzielenie tylko jedną platformę do osiągnięcia różnych modeli."

W przeciwieństwie do Pomoc drogowa Kraków Toyoty i Subaru, które łączy ciężar opracowania zupełnie nowego pojazdu, każdy producent samochodów będzie to samo by barki cały ciężar kosztów rozwoju.

Choć Masuko zaprzeczył obecne prace nad nowym samochodem sportowym, szef Mitsubishi nie wykluczył w przyszłości możliwość, "Nie powiem, że nie do małego samochodu sportowego, ale to na razie nie zdecydowali się na konkretny model."

Cieszymy się usłyszeć Mitsubishi nie zamykając drzwi na wydajność, ale wyraźnie ma pilną potrzebę nowego produktu. Przeciwdziałanie rozwój nowych modeli wyższej głośności segmentów niż krótkiej waŜności rynku coupe pomoc drogowa warszawa wydajności jest chyba mądra strategia w tej chwili.

Wymiana Galant, anyone?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s