2013 Subaru WRX Special Edition

2013 Subaru WRX Special Edition

Dwa miesiące temu, byłem rzeźba dynie w kanionie – w zeszłym tygodniu byłem rzeźba kaniony w dyni. I naprawdę wolę to drugie.

Trudno przeoczyć 2013 Subaru WRX Special Edition. Bliźniacy (automaker oferuje pakiet zarówno w WRX i jego wyższej wykonującego rodzeństwo STI – zaledwie 300 egzemplarzy w całości) przybywają Tangerine pomarańczowej farby z Jet Black koła, czarne lusterka zewnętrzne i czarnych znaczków błotników przednich. Czysto kosmetyczne aktualizacje są prowadzone wewnątrz kabiny z czarnej tkaniny tapicerki skontrastowane z pomarańczowymi przeszyciami na siedzenia, drzwi, bagażnika zmianowym i rurociągów na maty podłogowe.
2013 Subaru WRX Special Edition

Po dniu, całkowicie zapomniałem o kontrowersyjnej farby pomarańczowej (można albo kochać albo nienawidzić jego spalony kolor dyni) i koncentruje się na prostych radości jazdy rally inspirowane Subaru WRX.

Uwagi jazdy

  • Turbodoładowany 2,5-litrowy cztery to klejnot silnika. To ciągnie mocno z niskich końca obrotomierza jeszcze chętnie biegnie do paliwa odcięcia na redline. Niestety, notatka pochodząca z quad rur wydechowych rezonuje i wysięgniki z wewnątrz kabiny. Podobało mi się to, ale wielu z moich pasażerów skarżył.
  • Podczas gdy przemysł przeniósł do sześciu przekładni manualnych (jak ma STI), niewielu zdaje sobie sprawy, jak wspaniałe właściwy pięciobiegowa skrzynia biegów jest naprawdę. Pomimo rezygnacji nieco w przyspieszenie i zużycie pomoc drogowa warszawa paliwa (6MT ma niższą pierwszy bieg oraz wyższy sześć przełożeń), 5MT będzie łatwo uruchomić do 60 kilometrów na godzinę bez przejścia na trzecim biegu. To również przekłada się na mniej pracy sprzęgła w mieście.

  • Podczas poświęcenia okresie poprzedzającym Decker Canyon i Mulholland Katowice Highway, Subaru2013 Subaru WRX Special EditionJest symetryczny napęd na wszystkie koła rozpoczął poważne ogon w narożnikach. To absolutnie nie chciał puścić bruku, bez względu jak dużo energii idzie na koła.
  • Zawieszenie WRX jest nieco bardziej miękkie niż się spodziewałem. Choć przetłumaczone na znacznie bardziej komfortową jazdę autostradą, to natknąłem się Pomoc drogowa Kraków na zbyt squishy dla naprawdę chłosty hardcore. Na zmodernizowanej zawieszenia, hamulców i bardziej zdolnego wszystkie koła system napędu, konsumenci muszą patrzeć na STI.
  • Fotele kubełkowe materiałowe są wygodne, wsparcie podczas agresywnych manewrów drogowych i ogrzewane. Czego więcej można chcieć?
  • WRX nie pozwoli nikomu zapomnieć swoje Warszawa korzenie Impreza. Nominacje kabinowe są zorientowane na budżet, bez fanaberii twardego plastiku na desce rozdzielczej i drzwiach, minimal instrumentacji cyfrowej (nie komputer pokładowy lub paliwa dystans do pusty wyświetlacz) i słabe systemu audio (jeden z najgorszych, jakich doświadczyliśmy w lat).
  • Należy pamiętać, że Subaru już zastąpiła Impreza z zupełnie nowej czwartej generacji modelu – WRX (i STI) są nadal na platformie trzeciej generacji – oczekują, że ich wysokiej jakości zamienniki się pojawiać w ciągu roku.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s