Volkswagena hiper-energooszczędne XL1 krawędzie bliżej produkcji

Volkswagen XL1 maszeruje coraz bliżej do produkcji. Szpieg fotografowie niedawno zauważył diesel hybrydowy Rozbrykanym przez śnieg podczas małego zimowych testów, dając pomoc drogowa warszawa nam nasze pierwsze spojrzenie na pojazdu świateł Warszawa dziennych, jak również światła tylne LED. Ultra-wydajny dwudrzwiowy mówi się zdolna do powrotu do 235 mil na galon, dzięki swojej dwu-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym, 27-konny silnik elektryczny, a siedem-biegowa skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem. Nie spodziewamy się, że samochód Pomoc drogowa Kraków się szybkie wyłączanie linii, ale trudno nie zgodzić się z triple-dwucyfrowych liczb Katowice zużycia paliwa.

Z jego chudych opon i schowanym rozstawem kół z tyłu, XL1 powinien ofiarować ciekawych dynamikę jazdy, zbyt. Wszystkie dziwactw z XL1 można przypisać dążeniu technika dla coraz wyższej efektywności paliwowej. Volkswagen twierdzi, że samochód będzie miał współczynnik oporu śliskie tylko 0,186, co jest o wiele lepsze niż cokolwiek innego na drodze dzisiaj.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s