2014 Chevy Cruze Diesel przybywa z 42 mpg na 25.695 dolarów *

2014 Chevy Cruze Diesel przybywa z 42 mpg na 25.695 dolarów *2014 Chevy Cruze Diesel przybywa z 42 mpg na 25.695 dolarów *

General Motors po raz ostatni miał diesla samochodu osobowego w USA, był 1,8-litrowy 1986 Chevette. W 2013 Chicago Auto Show dziś GM odsłonięcie bardzo oczekiwaną 2014 Chevrolet Cruze diesel. Kompaktowe łuki z 2,0-litrowym turbo-diesel czterocylindrowym silnikiem, który szczyci 148 KM i 258 funta-feet torque, z pełnym skręt nadchodzi pomoc drogowa warszawa już przy 2.000 obr.

Co więcej, common-rail, z bezpośrednim wtryskiem paliwa oferuje overboost funkcję Warszawa pozwalającą silnik zapewniają do 280 lb-ft momentu obrotowego w ciągu 10 sekund w danym czasie. Nawet z 10 KM i 110 więcej więcej funta-feet torque niż dostępny turbodoładowany 1,4-litrowy czterocylindrowy silnik w Cruze, 2,0-litrowy silnik wysokoprężny może wrócić do 42 mpg (highway) przykręcony do jego sześć-biegową automatyczną skrzynią biegów .

Jeśli liczysz, że postać spełnia mniej potężne Eco Cruze z sześciobiegową manualną skrzynią biegów.

Co ważniejsze, auto transmisja Cruze Diesel dopasowuje swoją główną konkurencję, Volkswagen Jetta TDI, w zużyciu paliwa na autostradzie. Cruze 2,0 TD (jak to będzie badged) może obsłużyć do 20 procent biodiesla (B20), pomoc drogowa Jetta jest oceniane tylko na B5. General Motors nie wydała zużycie paliwa miasto dla jego najnowszego diesla, ale wiemy, ile to będzie kosztować, aby przejść za siedzeniem kierowcy.

2014 Chevy Cruze Diesel przybywa z 42 mpg na 25.695 dolarów *

GM będzie prosimy o 25.695 dolarów, plus 810 dolarów opłaty przeznaczenia. To wyznacza 2.115 dolarów premii nad załadowanym Cruze LTZ Aut2014 Chevy Cruze Diesel przybywa z 42 mpg na 25.695 dolarów *o oraz 2.640 dolarów więcej niż Jetta TDI, choć MSRP netto będzie Ci skórzane wnętrze, 17-calowe felgi aluminiowe oraz pakiet aerodynamiczny wydajności, jak również Pomoc drogowa Kraków dwuletni plan konserwacji i pięć lat, 100.000-mile powertrain gwarancji. W porównaniu do modelu Cruze na gaz, można również stracić kilka metrów sześciennych, dzięki tylnej przestrzeni ładunkowej do 17-litrowego zbiornika płynu napędowego emisji. Że płyn mocznik, który pomaga umieścić czyste w czystym olejem napędowym, będzie musiał być uzupełniany co najmniej raz na 10.000 mil.

Cruze jest silnik wysokoprężny zostanie zbudowany w Kaiserslautern, Niemcy, a samochód będzie produkowany od kwietnia w fabryce GM w Lordstown, OH. Sprzedaż powinna kopać w maju lub czerwcu, a samochody będą najpierw rozwałkować w 13 wybranych państwach, gdzie GM mieli sukces sprzedając diesel wózki Silverado. Jeśli myślisz GM zrobił coś podobnego, kiedy Volt został zwolniony, ma pan rację. GM znów kierowania klientów, którzy znają i interesują się nowym (dobrze, nowe Katowice od 1986 roku, i tak) technologii.

Tym razem jednak, zamiast zerowej emisji i Li-Ion, publiczność wie, że nie ma istotnej różnicy między etykietą i świata rzeczywistego zużycia paliwa w pojazdach z silnikiem diesla, a więc może się przekonać do do matematyki na wyższe koszty paliwa diesla i dojść do korzystnego zawarcia.

Możesz przeczytać pełne prasowe, zarówno na Cruze Diesel i jego serce bije poniżej.

Teraz musimy tylko czekać na wagon.

Sebastian Blanco przyczyniły się do tego raportu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s