Jak i dlaczego Nissan prawie uśmiercił Infiniti

Wprowadzony na rynek w 1990, Infiniti oczekiwano odpowiedź Japonii BMW (Lexus skończy się gonić Mercedes-Benz). Jednak wszystko poszło na opak niemal prosto z pomoc drogowa warszawa bramy. Wychodzący na raczkujący automaker Teraz niesławny wcześnie kampania marketingowa, jej linia produktów w ciągu ostatnich dwudziestu czterech lat było jeździć roller Warszawa coaster z mocnych uderzeń (Q45, FX35 i G35) i frustrujące misses (M30, I30 i QX4).

W niedawnym wywiadzie dla Auto Warda na Pomoc drogowa Kraków Detroit Auto Show, Nissan Wiceprezes Andy Palmer ujawnił, że firmy luksusowa marka niemal anulowane przez CEO Carlos Ghosn zbędne.

Infiniti, podobnie jak większość marques premii posiadanych przez producenta objętości, wpadł w pułapkę utraty autonomii i pchania jej wysokiej klasy produkt, podobnie jak jego głównych modeli.

Jeden oczywisty wyjątek od tej wpadce przemysłu powiedział Palmer, była marka Grupy VW Audi. Zdając sobie sprawę, że imponujący powrót Audi w ciągu ostatnich dwóch dekad wstyd nawet, że aktor Robert Downey Jr, Nissan Katowice zatrudniony Audi weteran Johan de Nysschen przynieść Infiniti do zamierzonego chwały – i chronić go przed wymarciem.

Sprawdź kompletne wywiad tutaj.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s