Coupe, performance, Mercedes-Benz, Quick Spins Mercedes-Benz SLS uaktualnił flagowy Coupe i Roadster na 2013 rok modelu, a zmiany są oznaczone nich nowy "GT" nomenklatury. Oba modele SLS przyjadą retuned naturalnie aspirował 6,2-litrowy silnik V8, zapewniając moc 583 i 479 funta-feet torque (konie są w porównaniu z 563, ale moment obrotowy pozostaje takie samo) pokryta zmienionego siedmiu prędkości AMG SPEEDSHIFT podwójnym sprzęgłem skrzynia biegów. Dopełnieniem mechanicznych ulepszeń jest przebudowane AMG dwóch trybach zawieszenie adaptacyjne. Fizycznie, poprawione modele są zróżnicowane w zależności od ich nowego "GT" badging, przyciemnionych reflektorów / Taillight wiadra, czerwone zaciski hamulców, unikalne kolory kół i wysoki połysk na atrapę chłodnicy, lusterka zewnętrzne i kaptur / fender płetwy. Wewnątrz kabiny są nowe czerwone pasy bezpieczeństwa, tapicerka Alcantara i kontrastujące czerwone szwy. Jako, że jest prawie niemożliwe, aby doświadczyć aluminium bestię Gullwing na drogach publicznych, Mercedes zaproszony do Springs południowej Kalifornii do Willow wyżymanie 2013 Coupe SLS GT na torze wyścigowym. Uwagi jazdy

  • Trudno było czuć gulę horsepower z fotela kierowcy (toru 2000 stóp elewacja zanegowana wzrost i tak), ale swobodnie oddycha V8 brzmi jeszcze bardziej spektakularny każdym razem, kiedy spotkanie.

    Krople low-end momentem, przepustnicy reagującej i gotowość do wyścigu do redline (7200 rpm) sprawiają, że jest prawie idealne kierowcy towarzyszem. Automaker cytuje 0-60 czas 3,7 sekundy – trakcji na rozpoczęcie jest problem – z maksymalną prędkością 197 mil na godzinę. SLS zaatakował na ulicach Willow z voraciousness. Ja jechałem setki okrążeń na torze, ale nigdy w samochodzie tak potężna, że musiałem hamować twardym aby zakrętu po wystrzelił w dół prosto (działa prawo).

  • Po znalezieniu się wpadając wyłączyć ogranicznik wielokrotnie podczas korzystania z koła montowane łopatki w trybie Katowice ręcznym (Dioda LED miga biegów pomoc drogowa na górze klastrze), kładę przekładnię Warszawa w Sport Plus i niech komputery zrobić myślenia. Ogólnie rzecz biorąc, jestem zadowolony pomoc drogowa warszawa z jego intuicyjność i bardzo podobał przepustnicy blips dotyczące downshifts.

  • Prawie kompletny brak rolki ciała i bardzo twarde sportowe zawieszenie AMG (wybrałem przepustnica jest najcichszy ustawienie walki powierzchni jest uszkodzony chodnik) oznaczała tył by wyrwać połowie rożny czy zasilanie zostało zastosowane pomoc drogowa. Gładkość i spójne wnioski przepustnicy były konieczne do utrzymania tył sadzone i wychodzenia rogu z nosa wskazał ścieżkę.

    Ogólny bilans był imponujący neutralny i dystrybucja, waga przodu i do tyłu, było łatwo kontrolować za pomocą pedału gazu.

  • W 15,4-calowe stalowe perforowane tarcze Pomoc drogowa Kraków przednie może zająć mnóstwo nadużyć, ale wolałem opcjonalny ceramiczny węgiel instalację hamulca jak czuli wpływu ciepła wytworzonego na ciasnym torze.

    Dodatkową korzyścią, ważą mniej i wyglądać jeszcze lepiej dzięki sfałszowaniu szprychami na kołach.

  • Kierując back-to-back na torze, Coupe i Roadster aktualizowane były niemal identyczne dynamicznie (oboje ważą 3.573 funtów). Z punktu widzenia kierowcy, uwaga spalin jest bardziej wyraźne w Roadster i nie było więcej manewru dla mojej hełmach głowy pod jego miękką górę wymienialnej.

    Mimo to, nie chcę się poddać te drzwi Gullwing sygnatur.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s