2013 Dodge Charger AWD Sport

2013 Dodge Charger AWD Sport

Nie będziemy owijać w bawełnę: cały napęd Dodge Charger nie jest nowy samochód. Pokolenie to zapoczątkowany w 2011, modele AWD i wszystkich. Ale w roku 2013, Chrysler dodał opcjonalny pakiet sportowy do AWD modelu, dostępne zarówno z 3,6-litrowy Pentastar V6 lub słodki 5,7-litrowym HEMI V8. Uaktualnienia dla tego nowego opakowania bez są głównie kosmetyczne, połysk czarny kratka, nowe 19-calowe felgi aluminiowe w kolorze nadwozia i tylny spojler uzupełnić listę zmian zewnętrznych. Wewnątrz są nowe sportowe fotele i manetkami zmiany biegów, i osiem-biegowa automatyczna skrzynia biegów została reflashed dla lepszej wydajności Warszawa.

2013 Dodge Charger AWD Sport

Ale ponieważ pojazdy, takie jak Dodge Charger głównie trzymać się w naszych umysłach jako tylnego napędu bruisers, Chrysler chciał dać nam możliwość wypróbowania LX platformy foul-pogoda refleksem. I być może nie jest miejsce bardziej stosowne, aby przetestować taki system był sposób w Upper Peninsula Michigan w środku zimy.

Uwagi jazdy

  • Nie jest to nowy wzór za pomocą wszelkich środków, ale wciąż adorować 5,7-litrowy HEMI V8 pod maską t2013 Dodge Charger AWD Sporton Charger. 370 KM i 395 funta-feet torque są więcej niż wystarczająco motywacji, aby to mocny (4450 funtów) sedan i przemieszczania z pomoc drogowaścią, nawet z napędem na wszystkie koła.
  • Mieliśmy również okazję, aby wspomóc AWD pakiet Sport na ładowarce z 3,6-litrowy Pentastar V6, i pole nowego osiem-biegowa automatyczna "jest bardzo śliski. W przeciwieństwie do innych ośmiu zębatych jednostek, nie znajdziesz często transmisja skoków iz powrotem między biegami.
  • 2013 Dodge Charger AWD Sport
  • Zużycie paliwa nie jest niczym gwiezdny powrotem w modelu V8, choć. W połączeniu z napędem na wszystkie koła, Charger R / T AWD Sport osiąga 15 mil na galon w mieście lub 23 mpg na szosie. Mimo to, że chodzi o par na klasy – dwa napęd Hyundai Genesis z 5,0-litrowym V8 osiąga 16/25 mpg.
  • Na naszej jazdy przez Upper Peninsula Michigan, my głównie napotkał długie odcinki dwupasmowych backroads, że podczas rzucania sporadyczne krzywą naszą drogę, byli w większości proste i płaskie. Jest to idealne terytorium Charger, jak duży sedan jest doskonale przygotowana jest stały, wygodny krążownik trasa przede wszystkim.

  • Mieliśmy okazję do pilot ładowarkę Sport AWD wokół kilku kursów obsługi w śniegu, a tam, samochód oferowany bezpiecznych ilości zabawy. Ładowarka używa tylnego stronniczy AWD system, który wysyła tylko moc do przednich kół, gdy momenty slip lub słabą przyczepność są omówione, ale to oznacza, entuzjastów, którzy lubią trochę

    2013 Dodge Charger AWD Sport

    tail-machanie chuligaństwo w śniegu będzie bardzo szczęśliwy.

  • Nawet z tej tylnej uprzedzeń, nigdy duże Dodge nie zatrzasnąć się z powrotem do linii, gdy świadomie próbowała przełamać jej tyłek luźne. I ponieważ byliśmy w stanie prowadzić ładowarki na kilka zaśnieżonych, oblodzonych kursów testowych, to łatwo zauważyć, że to AWD system działa dobrze w każdych warunkach drogowych.
  • Po tak wielu latach słabe pomoc drogowa warszawa kabin, to miło być w stanie chwalić wnętrz Chryslera. Tutaj w ładowarce, znaleźliśmy zarówno Ubrania sportowe i Katowice skórzane fotele się niezwykle wygodne, a ogólny krój i wykończenia we wnętrzu jest dość miłe. Szczególnie jak włókno węglowe-look wykończenia części dodane do modelu Sport na 2013 rok.
  • Być może najlepszą rzeczą o ładowarce wnętrza jest Chrysler System UConnect – nie dlatego, że to wielokrotnie nagradzany kawałek technologii. 8,4-calowy ekran jest bardzo proste w obsłudze, ale ten system Największe zwycięstwo jest po prostu jak jest Pomoc drogowa Kraków czuły na dotyk poleceń. Inne automakers naprawdę powinien wziąć pod uwagę.
  • Co to wielki temat całego tego pakietu jest to, że Fullsize, załadowany sedan topowej mocy 40.000 dolarów znaku. To jest w pełni porównywalne do średniej wielkości sedanów optioned te dni (jak Ford Fusion Titanium, na przykład). Tak, te małe samochody są bez wątpienia lepiej na zużycie paliwa, ale bang-for-the-buck wydajności, ładowarka jest naprawdę coś specjalnego.
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s